onsdag 7 mars 2012

Bettskena

Hejs! Var ju till tandläkaren idag, hon tyckte mitt tandkött var fint, och att jag hade bostat jätte bra också vidare.. Bara ett fel då, jag gnislar tänderna när jag sover, och nu har jag fått en bettskena som jag ska sova med. aja, juh. Amazing det då! Den är jätte obekväm och har ingen aning om hur jag ska kunna sova med den, men jag får hoppas på en bra sömn inatt. Om det blir riktigt besvärligt så tar jag bort den fasst jag inte får, hihi.
Hon sa typ att när jag är 17 så får jag en äkta om mina tänder inte blivit bättre, för att mina käkar växer ennu eller något sådant. Men i alla fulla fall, nu har jag kolla värdlens bästa film - Friends With Benefits.
Den är så himla bra! Och Justin Timberlake är så het! :o Whähä. Nu ska jag sova innan det bär av helt och hållet, sov gott :)





Inga kommentarer: