onsdag 7 mars 2012

Happy Face

Hallo! Amanda for nyss hem :D Och vi hade riktigt roligt, längtar till helgen, hihih! :')
Vi har inte gjort så mycket annat än kollat film och snackat, skvallrat.. Ja ni vet hur vi tjejer är!
Axel fick ju annars gips idag, aww! Stackarn, orkar knappt bära honom längre, han är ju en liten mullig en.
Kommer nog snart upp bilder på han stackaren också <3
Men i alla fall, skrev av mig nyss. Mina känslor för dom 2 bara flög iväg, hade ingen begränsning hur mycket jag skrev av dom, dessutom står det ju där hur jag och Pino träffades osv. Ni ser ju vad som står under detta inlägg. Så ni får i stället kolla lite bilder som Cissi fotade i skolan idag :)
Kiss n' huggs!
                            Alex till höger, Diddi till vänster och jag som är kortast i mitten ofc..



Inga kommentarer: