torsdag 19 april 2012

14 år

HELLOOOO! Här har ni nu en glad 14 åring som ska börja skutta iväg mot skolan, tihihih! :'D
Denna dag började ju bra i alla fall, blev 50€ rikare, också fick jag frukost på sängen :')
Riktigt bra! Hoppas bara att resten av dagen blir ennu bättre. Efter skolan inväntar jag älsklingen, och Amanda. Pino kommer till stan med buss klockan 12, så kanske han kommer hem till mig med skoltaxin. Om han vågar ;) Vaknade av ett fint medelande av Amanda imorse, runt 20 över 6 tiden: Graaaaattis kärring (; <3
Haha, naws! Nu ska jag springa iväg ut, ha en super dag alla, det ska jag iaf :D
Kommer nog upp bilder i helgen någon gång från fredag & lördag. Tror jag lägger dom på söndagskvällen :)
/  S


                                          Ah, skööön! Fjortis ;)



Inga kommentarer: