tisdag 3 april 2012

21 Jump Street

Tja! Ligger här i min säng nu och ändrade nyss bakgrund och sånt. Det känns lite ovant, men alltid lika kul att blogga när man har gjort om här. Blogglusten kommer tillbaka :)
Ska kolla filmen 21 jump street snart. Men min älskade Channing Tatum, mjau ;)
Tihihihih. Har inte sovit speciellt mycket i morrn, för pappa kom upp och väckte mig. Också satte han sig framför datan, så jag gick ner och laga morgonmål till Axel så länge, också kom mamma hem. Så jag åt då också, också plockade jag ur matkassarna när hon hade varit och handlat.
MEN, den värsta synen jag såg i morse, DET SNÖGAR JU?! Asså jag trodde våren var här, men nej.
Det verkar den ju inte vara. Och jag fyller om typ 2 veckor, då brukar allt snö vara bort ju :o

Asså jag måste verkligen säga, att jag är helt emot Tidslinjen på fb. Stackars dom som har det, och snart drabbas vell jag också. Argh.
Ska hur som helst kolla film nu, och sen ska jag sova lite. Tror jag ska gå ut och ta lite frisk luft sen, eller så sitter jag här i mitt rum hela dagen. Tror jag är hem imorgon också, känner mig inte så bra just nu så..
Men ha bra fortsättning på dagen alla, kram! /S

                                                      I Love It <3


Inga kommentarer: