lördag 21 april 2012

Ah, har haft en super kväll idag. Blev dessutom 260 € rikare, vems dag gör inte en sån dag bättre? :')
Ligger nu just i min säng och myser med världens bästa kille, han gillar inte att jag skriver. Men aja, gör det iaf.
Hihi. Denna dag har sett ut lite såhär : Vaknade klockan 12, for med killen till stan. Och handla lite, sen kom vi hem, också började kalas klockan 14. Det var nog riktigt nice, runt halv 6 tiden for jag till jeppis med Pino, och träffade söta Jonna, hann tyvärr bara säga ''hej'' eftersom vi skulle hem. Men annars skulle jag gjärna ha stannat och pratat en stund. Köpte 2 tröjor i jeppis. Men nästa helg blir det ju stor shopping i Vasa @Pino & Amanda. Så kanske jag blir lite mera kläder rikare då, men lite mera pengar fattig..
Hörni, har inte så mkt att berätta. Har inte ennu hunnit känna så mycket av den där känslan ''jag är 14'' men den kommer snart antar jag ;) Hihi, ha en bra kväll alla! /S



Inga kommentarer: