söndag 1 april 2012

Älskar dig!

Kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket jag älskar denna person.
Snart har jag tillbringat 8 underbara månader med honom, och dom 8 månaderna har flutit på som i en dröm.
Vi har massa planer tillsammans vad vi ska göra under sommaren. Som typ att jag ska med honom till Sverige när han ska spela fotboll i Luleå en vecka. Sen har vi massa andra saker vi ska göra.
Och jag ser fram emot allt! Allt.
Tror allt detta kommer bli hur bra som helst. Vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva dessa känslor till dig, men jag har försökt visa dom, och du har tagit emot dom med glädje och sen spridit ut dom vidare till mig!
En sån underbar person som dig kan jag inte enns hitta i en dröm, en sån snäll -, omtänksam, rolig, kärleksfull.. allt jag önskar mig, en sån kille har jag fått! Och jag älskar honom över hela mitt hjärta.
Han har följt med i mitt liv, nu i 8 månader nästa vecka. Han har följt med i allt, svik, hat, rädsla..
Ohh, jag älskar dig så otroligt mycket, och hoppas verkligen, med hela min själ, att det kommer vara vi 2 för alltid! Såklart har vi våra bråk, men jag menar?! Var vore kärlek utan bråk..
Det hör ju till lixom. Pino, du är mitt allt <3

Älsklingen for hem för en halv timme sen, och nu sitter jag här i min säng som luktar Pino helt själv. Längtar redan efter honom, och vill att det ska bli torsdag nu så jag får tillbringa torsdag, fredag, lördag, söndag & måndag med honom <3
Nu går jag och lägger mig med ett sånthär stort léende på lepparna och hoppas på en bra vecka!
Natti natti peoples/ S


 En såndär awesome bild som jag tog idag, kollar i kors & mitt hår ser jätte kort ut. Dessutom är bilden suddig. Men älskar endå min Pi tha nu lay <3



2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Sara,do ska vel it va i Kimo hejla påsk tå jag kmr hejm :O //Anna-Lena

Sara sa...

Nejdå! han kommer hid hejla påslovi :)