måndag 16 april 2012

...jag behöver int dig!
Ja, alltså. Vi har prov på fredag och nu ska jag verkligen plugga, fasst jag inte kan ett jähäv*a piss..
Kom nyss hem från skolan, och jag ska aldrig mera cykla efter denna väg på våren! Så nu har jag lärt mig det.
Imorse gick det bra, för att det var påfruset, men nu när jag kom hem så sjönk jag bara in i ''rapan''..
Ligger sådär 4ever alone här i min säng nu och ska snart gå på dejt med den där underbara kemi boken.
Fick reda på idag att vi ska ha prov i biologi 7 maj också, så nu har jag 2 prov framför mig i dom ämnen som jag bokstavligen hatar. På fredag hoppas jag ju på en bra dag, för att jag fyller då.
När jag kom hem från skola, gick jag raka vägen upp till mitt rum. Och här, måste jag erkänna. Att det ser ut som ett bombnedslag, jag skojjar inte. Morsan har inte givit mig något medlidande, snarare en sara-det-börjar-bli-dags-att-städ-blick. Jo maama, men det gör jag på fredag :')
 Hörni, jag kände mig jäkligt teknisk nyss! Jag lagade bluetooth på denna dator, så nu ska ni få 1 eller 2 videoklipp in hit :) Ha en bra dag alla, kram! / S










Haha, lite sådär såg det ut i lördags i Kimo :')







Inga kommentarer: