måndag 30 april 2012

BLOGGPAUS!

Hej! Ursäkta för den dåliga uppdateringen på den senaste tiden. Men nu har jag seriöst inte haft tid. Och Pithanu tar hem sin dator imorgon, vilket är lika bra. För nu måste jag tillbringa all tid jag har på att läsa till prov. Så jag träffar inte älsklingen heller på 2 veckor.. Ska räkna upp våra prov nu då:
Fredag denna vecka: Historia prov
Måndag nästa vecka: Biologi prov (måste läsa hela jäkla helgen, jag som älskar biologi -.-)
Onsdag nästa vecka: Finska prov (hinner bara läsa 2 dagar, kommer inte att gå bra..)
Måndag veckan där på: Engelska prov (måste läsa hela helgen också, för jag kan inte en del av det)
Onsdag samma vecka: Husa prov. Då först var dom proven över. Tror inte vi har så många prov kvar då. Men ändå, jag kommer inte hinna skriva i bloggen. Och det kan jag ju i och för säg inte heller, förrän vi har köpt ny. Så detta blir troligen mitt sista blogginlägg på ett tag. Vilket betyder att jag ska ta en bloggpaus en tid framöver! Ni ser när jag är tillbaka. Och reser mig upp igen för att ta i detta med nya tag. Nu blir det 2 avsnitt av Ghost Whisperer här i huset, sen ska jag jogga iväg mot stan och möta älsklingen som kommer från bussen. Vi ska gå hit :) Bara 6 km för honom, så inte så långt. För mig blir det ju 12, men aja. Ingen fara, jag behöver motion. Han vet inte att jag ska vänta där på honom, men han lär ju se att jag står där när han kommer ur bussen. Ha en glad vappen alla dessutom! För mig blir det korvgrillning ute på terassen ikväll ft. Jona, Hanna, Mamma, Pappa, Axel, Pino, Kanske Dan & Mickan? Ingen aning. Och säkert några till. Hoppas jag, så blir det glatt och roligt. Imorgon är det första maj, så då ska jag till kovjoki med Pino. Tror jag, ska se om vi orkar :) Kan hända att vi bara ligger hemma hela dagen också. Antar att vi gör det eftersom vi inte träffas då på 2 veckor. Om jag inte far till kyrkan till oravais på söndag, för jag kanske skulle sjunga. Han skulle säga det till Margareta, eftersom Pino är vad ska man säga? Ordförare kanske det heter, av alla dom där folken som brukar vara i kyrkan så. Men ha en fin dag alla, och ett bra liv i fortsättningen. Ni ser när jag är tillbaka :)
Peace OUT! ;) Yeah

2 kommentarer:

Daniela sa...

Kan du inte börja blogga!!???? o.O

Sara sa...

Yees, har börjat nu! :)