torsdag 19 april 2012

Dagen för den dagen ;)

Tja, ligger i min säng och lyssnar på världens bästa musik nu. Imorgon fyller man år, och denna vecka har gått riktigt snappt tycker jag! Har också kemi prov imorgon, kommer gå lite sådär tror jag, jag menar. Man fattar allt på timmarna, nästan iaf. Men den där texten i boken, det är ju den som gör allt så konstigt :o
Oberoenda av om provet går dåligt eller bra så kommer jag få en superdag imorgon!
Är lixom sådär 110% säker på det (a)
Fotade en bild på Amanda och mig idag när vi hade första timmen i gymnasiet, men denna cp dator bråkar igen. Så jag får inte överfört bilden till den. Tror jag ska berätta lite hur man helg kommer att se ut:

Fredag: Blir fjortis sådär till åldern, och kommer få en riktigt bra dag. Måste stiga upp ganska tidigt, halv 7 kommer mamma, pappa, Jona, Dan & Axel och sjunger upp mig. För mamma ska vara i jobb klockan 7. Vilket betyder att jag inte måste stiga upp då, men jag kommer säkert att inte kunna somna om. Sen ska jag till skolan, där kommer jag att bli uppvaktad av mina underbara vänner. Är nästan säker på att Amanda kommer glömma det, hon har blivit riktigt senil! Haha. På kvällen har jag partyyyyyy ;) FF (a)
Kim, Pino, Manttu, Emmi, Ida, Johanna, Cissi & Eme kommer. Eller Kim visste inte ennu :)
Mamma och pappa far till Jona & Hannas klockan 7, när det hela börjar. Sen är vi själva här till klockan 11 när det slutar, om inte pappa & mamma sover där. Då sover Pino & jag ensam hemma.

Lördag: Har kalas för släkten och sånt, tror det också blir en riktigt bra dag :)

Söndag: CHILL!

Ja, det var vell det. Vi fick ut matte provet idag. HAHA! Fick 6 .. Stollt! (Y)

                     Bjuder på en gamlare bild nudå när inte bluetooth jäveln fungerar..

Inga kommentarer: