söndag 29 april 2012

Fredag - Lördag - Söndag

Hejsan. Ska bäretta nu då så mycket jag hinner från vad jag har gjort i helgen. På fredag for jag då till kimo med buss. Pino hämtade mig från me yous, jag hade gått dit. orkade inte vänta vid St1. När jag satt mig i bilen for han och hans bror och spela fotboll med massa andra killar. Och det slutade som det ibland gör mellan pojkar ''bråk'', ja. Så jag blev jätte arg på Pino och gick min väg. Tills han väl kom springande efter mig och kramade mig hårt bakifrån och viskade i mitt öra, lagom så att jag hörde det ''förlåt, älskling! Förlåt. Ja vill int mist de, do e mett allt''. Vi körde sen hans systrar till kyrkan, också for han och jag hem. Kollade film och myste. På lördag vet jag inte om vi gjorde så himla mycket. Kollade bara film, var till vasa och shoppade en stund och sånt. Köpte 3 tröjjor och 3 byxor. På söndag var vi till Hay baylas på söndags skola, sen for vi till mitt. Också var han här till halv 11 igår kväll :) Nu ska jag springa ner till taxin! Han kommer hit också ikväll, men kan skriva mera om det sen. Ha en bra dag alla, Peace out/S




                         Glad vappen alla folk! :)

Inga kommentarer: