torsdag 19 april 2012

Goooooood...

Hejsan. Ligger i min säng och lyssnar på underbara Mattias Andréasson - förlåt mig nu. Sån fin musik, speciellt till det humöret jag har nu just. Jaja, men har nyss läst klart på provet och sånt. Eller jag.. Har faktiskt inte alls läst mycket, försökte bara lära mig några.. Öh, vad heter det? :')
Typ något såndär konstigt.. med typ: Desstilering, filtrering, extrahering, indunstning.. och den där sista minns jag inte, tähähä. Men, ska börja sova riktigt snart, har jätte ont i huvudet av 3 dagars bråk med en person som betyder as mkt för mig. Alltså - Pino :'/ Men aja, jag fyller ju imorgon, och vi har rett upp det mesta nu, så ska försöka vara positiv och kolla framåt. Inte på det som redan varit!
Fick Mickan & söta Vanessa på besök ikväll, grymt liten söt prick är hon :') Såklart att Mickan är söt också, hihi! Ska nu överföra några låtar till mobilen, sen tar jag då sovdags som sagt. Natt Natt alla sötisar / S




                       En sånhär feelis kommer jag ha imorgon, thihihi! <3

Inga kommentarer: