torsdag 26 april 2012

Happy Girl

Tjena! Denna dag har varit riktigt bra. Var jätte trött igår kväll, och trodde jag skulle somna fort. Så jag höll på att somna när klockan var typ lite över 10, men så hörde jag en mus springa i taket så vaknade jag -.- Också var jag dum och öppnade ögonen, så blev jag pigg igen och somnade först klockan 11. Men ändå var jag ovanligt pigg på morgonen. Fick några ögonblick idag också som gjorde mig lycklig. Mamma & pappa har ju sån sjuk humor, så dom fick mig att skratta många gånger också. Pappa sa något helt sjukt och snusikgt när han pratade med brorsan min i juppin, så jag trodde jag skulle dö av skratt. Och mamma ba ''Jaha, no sir vi vem bånen vår släktas på..'' haha, naw! Modde provet gick riktigt bra faktiskt. Och imorgon får jag ut fysik provet. Hoppas på en 8, men det känns som att jag kommer få 6. Efter skolan imorgon, åker jag hem med taxin, tar mina grejjor, lägger nytt smink och sånt. Sen kör mamma mig till bussen. Hinner bara vara hem 20 minuter. Men har nyss packat klart hela väskan så jag har inte så mycket jag måste göra heller när jag kommer hem. Hinner säkert på 20 minuter. Behöver ju inte ha med så mycket kläder heller, eftersom jag ska till Vasa på lördag och shoppa med babe. Fick övertalat honom ;) Känner mig lite sådär ni vet, stollt (Y)
Tror jag ska hoppa i duschen nu, fixa naglarna och söka mig till sängs. Ha en bra kväll alla.
Här under ser ni bilder på vad jag har funderat på att köpa i Vasa. Peace out!/S













Inga kommentarer: