tisdag 17 april 2012

-> HVC

Hejsan. Vaknade för en halv timme sedan, och jag lyckades ställa mig på den halv timmen, vilket jag är fövånad över. Orkade inte ha tighta kläder idag, så jag har bara ettpar svarta mjukisbyxor, en grå topp, en svart större topp utanpå och en grå ganska stor huppari som egentligen är Pinos, med drakedja. Sen har jag inte sminkat mig så mycket heller, också orkade jag inte börja platta håret.. Har huvudvärk ennu, men jag måste till skolan eftersom jag snart åker in till stan med skoltaxin, också stiger jag av i stan för jag ska till HVC på någon undersökning. Men aja, vet ju inte hur min dag kommer se ut, bortsett från att jag ska läsa på prov.
- - - -
Hade annars finska ord tills idag, och jag kan bara 3/10, eller 11? Men ja, ni får ge mig lycka till.
Ni ska ha en bra dag alla, måste gå ner och slänga i mig lite mat nu :)
Dagens timmar : Husa x2h, tekning, & finska. Så jag hinner läsa på finska orden på matrasten eller dom 15 minuterna före timmen börjar. Peace Out! /S





Inga kommentarer: