tisdag 24 april 2012

Ingen, Inte enns jag själv. Kan beskriva hur mycket jag älskar dig

Önskar att jag fick ha dig nära mig hela tiden, varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund.
Så himla mycket älskar jag dig. Och min kärlek till dig går inte att beskriva med ord, det är knappt så att jag kan visa den. Jag får bara hoppas att du litar på mig och vet hur mycket du betyder för mig. För själv vet jag, att du skulle göra vad som helst för att få tillbaka mig om jag skulle lämna dig. Men jag skulle inte lämna dig heller, så det finns ingen risk att du behöver oroa dig baby! Kärlek är inte bara att vara tillsammans, mysa, pussas och sånt. Kärlek är mycket mer. Det händer så mycket i ett förhållande. Nästan som ett äventyr. Fasst mycket roligare, och pirrigare. Man vill vara nära personen hela tiden, och önskar att han kunde hålla armarna runt en förevigt. Ingenting kan slita honom från den stora platsen han har i mitt hjärta heller, inte enns han själv. Vad han än gör, så finns han där. Och kommer alltid att tänka på honom, vad som än händer så kommer jag älska honom tills döden skiljer oss åt. Skulle kunna göra vad som helst för dig älskling, vad som helst. Skulle kunna offra mitt liv för dig! Det finns så mycket jag skulle vilja säga, så mycket jag vill visa, så mycket av allting. Men det där så mycket kommer att komma fram en vacker dag, ska du få se.

Asså mina känslor för dig skulle kunna flytta berg, det översvämmar kärlek inuti mig som bara är för dig!
I mina ögon är du finast, vackrast, omtänksammaste, snällaste, roligaste.. personen som finns i min värld. Mina ögon finns bara för dig, inga andra killar. När det börjar närma sig fredag, vill jag inget heldre än att sluta så tidigt det bara går från skolan, skulle inte alls ha någon lust att fara till skolan överhuvudtaget, för jag vet. Att den dagen, får jag träffa dig. Och tillbringa en hel helg med dig. Sova i samma säng, ha dina varma armar runt mig hela natten, känna dig andas mot min hals, kysser mig på morgonen om du vaknar före, ger mig så mycket kärlek, så fina blickar, så underbara kommentarer som får mig att känna mig fin. Mera än jag kunda önska mig. Bryr mig inte i vad andra tycker, du är allt för mig. Ingen annan behöver se något fint i dig, men om dom känner dig. Så vet dom, då vet dom att du har det där lilla extra som alla tjejer vill ha. Är världens lyckligaste tjej som får ha dig till pojkvän. Dina ögon, det finns något i dom som gör dig så.. speciell, och din personlighet. God, jag älskar allt som har med dig att göra.
 Pithanu Lay, du är mitt allt! Snart 9 månader med dig, mina nio bästa månader i mitt liv. 
Jö eh na pä då wo ai ni, 4ever <3

                                    Finaste pojken i mina ögon, love u!


Imorgon inväntar då den dag när jag ska till Seinäjoki med mamma, pappa & Axel. Kommer säkert gå bra, det står stilla i mitt huvud nu just, tänkte så mycket på Pino när jag skrev texten åvan. Men ska söka mig till sängs nu så jag orkar upp klockan 9 imorgon, hoppas på en fin dag :)
Ska annars fota på torsdag om jag hinner, så då får ni in nya bilder hit. Också ska jag ändra om i bloggen och sånt. Kram!

Inga kommentarer: