tisdag 17 april 2012

Känner mig bättre

Känner att jag mår lite bättre nu. Kollade spåkulan på facebook och den sa ''Le spåntant, då blir du mycket gladare''. Så jag har suttit här för mig själv en stund nu, lyssnat på musik, och givit några leénden till livet.
Pappa kom och prata med mig också. Då blev det betydligt bättre, en sak som han sa minns jag bra nu:
 Sara, er e verkligen värt att bråk om tude små sakre? Vaför skiter ni ba int i e, sir framåt. Vaför ska du va så hög ti temperamentti? Du ska prat me an no åså rejder e opp se!
Tackk underbara dadi för att du finns. Ibland gör du mig alltid så mycket gladare!
På grund av dig kunde jag nu ikväll läsa igenom provet 1 varv och kan nästan allting.
Konstigt hur ett humör kan ändra så där när man är i tonåren.. Ya, men hoppas på en bra dag imorgon. Missar första timmen och kanske lite av andra (?) vet inte, för jag ska till HVC på någon undersökning.
Ligger iaf i min säng nu och lyssnar på musik, tror jag snart ska börja sova. Känner av en gnutta huvudvärk som snart kommer bryta lös. Och snön bara faller ner där ute, alltså var är våren?!
När jag fyller brukar nästan allt vara bort, och vi är ju ändå snart inne i Maj, vadå. Jag menar, ska den smälta först i Juni eller? :o Haha, nu börjar jag bli sur igen. Men ska läsa lite på finska orden nu och sen ska jag snacka med Pino. Ha en bra kväll alla, kram! :)

                                      I miss you, I love you, and I can't live without you..




Inga kommentarer: