onsdag 4 april 2012

Lacks The One I Love

Saknar killen, och kan inte vänta tills imorgon :')
Han kommer så fort han kan till stan med buss, så ska vänta på honom där efter skolan.
Tror han skulle in till Orvas med bussen en 1 tiden, så han kommer vell dit runt halv 2 då.
Också skulle han bara springa in med några papper till typ, aa jag vet inte vart. Och prata med någon man där, sen skulle han gå och vänta på bussen. Hihi! Saknar honom sååååååååå mycket :')
Men hörni, kollade nyss ett avsnitt av Ghost Whipserer, och orkar inte kolla flera. Ser imorgon om min kära pojkvän tillåter det :) Skrev ju godnatt redan i förra inlägget, men kände att jag var tvungen att skriva av hur mycket jag saknar Pino innan jag ska sova, hihi! Godnatt nu då :) /S
                                       
                       Så himla fin, lägger mig med denna låt! Skriver imorgon :) PusS!

Inga kommentarer: