tisdag 3 april 2012

Natti Natti :)

Sitter i sängen och har nyss kollat klart några avsnitt av Ghost Whisperer vilket jag tänker fortsätta med imorgon. Har jätte ont i huvudet ennu, och vet inte vad jag ska ta mig till. Men ska vara hem ennu imorgon, och se om det blir bättre. Jag har ju haft grymt kort vecka i skolan nu, eftersom jag bara var i skolan igår, och tänker inte fara imorgon heller, också dessutom får vi påsklov på torsdag. Så vi slutar redan halv 1.
Vet ju inte riktigt hur mitt påsklov kommer se ut, men i alla fall kommer min syrra hem. Och henne saknar jag grymt mycket! Hon skulle komma på fredag, och fara hem på söndag. Om det inte blir några ändringar.
Pithanu hade menat fara på Kumoo's dop på fredag, bara för att Margareta (hon som brukar predika i kyrkan) sa att han måste komma. Typ för att han är ordförare för alla dom där ungdomarna. Men jag som är duktig på att tjata, vilket jag gjort hela kvällen. Kanske får honom att komma hit på torsdag, och far inte på dopet på fredag. För om han far på dopet, så kommer han hit först vid 9 tiden (?) på kvällen. Och då kollar vi säkert bara film och sen far och sova, så det är lixom ingen vits. Men vi ska se hur det blir.
Annars kanske vi skall till mormor och morfars på långfredagen för att äta middag och sånt, men mamma hade inte pratat med mormor ennu, så det ser vi då :) Sen på lördag så ska jag prata lite med syrran och sånt, så ska jag in till stan och köpa lite produkter. Om jag inte far med mamma på torsdag förståss. På söndag tar jag farväl av min syster, och ger henne en bamsekram! och sen tror jag att jag far till kimo och sover där till måndag :) På kvällen far jag hem, lagar lite läxor och sånt & bara tar det lugnt och slappna av.
Tror jag ska börja söka mig mot sängs nu, och ser fram emot och skön sovmorron sålänge inte pappa väcker mig där runt 8 tiden. Goodnight Peoples! Sov gott /


Pinos och min kvälls konversation i mobilen:
Pino - Men älskling, ja vejt att itt do ska ti na skola imåron. Men ge mig liti frid så ja får sova nu..
Jag - Jaha.. To dissar ju int na tå?
Pino - Puss & Go'natt!
Jag - Bara så?! Int na meir.. Okeij
Pino - I Love u more than I can say, du betyder allt. Och kommer alltid att göra, I give u my heart. Älskar dig min lilla söta älskling, och sov så gott du kan! Hoppas du blir frisk, annus blir jag sur på dig. Puss!
Jag - To e så söt ibland, Älskar dig också. Pusss & Go'natt <3
Min lilla tönt till kille kan också vara söt ibland, love u! :*

                          Bjuder på 2 bilder av den saknade killen nu då <3
Ganska gamla bilder, but so what (a)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Love U little sister :) //A-L

Sara sa...

Love u tooo <333