onsdag 25 april 2012

Onsdag

Halloj, har nyss kommit hem från en joggingtur. Tänkte gå ut på en 5 km promenad, men jag ändrade mig och körde mig totalt slut på 7 km joggingtur. Yeah! I seinäjoki gick det riktigt bra idag, läkaren sa samt att min fot ser riktigt bra ut. Så när jag är 15 ska jag till vasa till den läkare som opererade mig när jag var nyfödd.
Sa ju att jag skulle ut och fota imorgon, men det var så fint väder imorse så jag var och fotade redan idag. Här nedan ser ni lite bilder. Imorgon har vi modersmål förhör på massa verb, och jag kan ingenting. Har heller ingen lust att läsa på det. Så jag tänker ta det på talang! Har lagat alla andra läxor, så nu känner jag mig lite fri ;)
Ska avsluta denna kväll med några avsnitt av Ghost whisperer. Ha en bra kväll alla, kram!










Vår feelis!








Happy girl 98 ;)

Inga kommentarer: