onsdag 4 april 2012

Påskägg (L)

Tjenare, sitter i min säng och äter mig fet på påskägg (a)
Det var en fågel som viskade i mitt öra att mamma hade gömt alla äggen i klädskåpet. Snarare var det Axel, men aja.
Så, som jag sa för några inlägg sen. Jag är duktig på att tjata, och jag ger mig inte förrän jag fått som jag vill.
Så bara pågrund av mitt tjatande kommer Pino hit imorgon efter skolan, haha! Stolt :_
Eller jag sa ju att han måste lova, men hans negativa tänkande lät såhär - ''Nähäää, om ja lovar så sejr du ba att ja ljuger om itt e gar..''
Nej, älskling. Det säger jag inte. Eller man vet ju aldrig men ;)
Skola imorgon för min del, och har bara 2 och ½ timmar. Missar sista timmen eftersom vi slutar halv 1. Och den börjar?! Ehm, kvart över 1 tror jag (a)
Så det käns riktigt bra med en kort dag. Tror inte jag orkar med så mycket när jag har varit hem i 2 dagar heller.
 Lina skrev nyss att jag varit bort i 2 dagar, och var jag är. Naw Lina, I know u miss me ;)
Säg det bara, inget att skämmas över. Jag saknar nog dig också (Y)
Men, tänker avsluta denna underbara kväll med 2 avsnitt av Ghost Whipserer. Jao, goodnight peoples! :* /S


          Heeere we gooo, inleder påsken redan (Y) Ursäkta mitt finger på högra sidan.. :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, se vem ja hitta på we<3it! http://weheartit.com/entry/26033511

Sara sa...

oho! :D