tisdag 10 april 2012

The perfect man

Tjaba! Kollade nyss filmen The perfect man. Riktigt bra :) Ligger nu just bara i sängen, chillar, är as trött & lyssnar på Coldplay - Yellow. Yeesbox. Ingen aning om vad jag ska ha för mig ikväll, tror jag börjar söka mig till sängs snart. Är så himla trött. Imorgon har vi inga roliga timmar, förutom Husa då dom 2 första timmarna. Sen har vi ju då bara Tekning och sista timmen finska. Juju, vet inte alls om vi har några läxor. But I don't think so. För jag var sjuk på tisdag och onsdag förra veckan. Också frågade jag Amanda om dom fick några läxor då, men hon håller reda på läxorna lika bra som Axel håller reda på sina pennor.. Så ja, inte alls bra ;)
Tss, men tror jag ska söka mig till sängs nu, eller jag ligger ju här. Men ni vet, borsta tänderna.. Ju, hihi!
Sov gott peoples, PussPusss / S


Bara för att jag skrev att du inte håller reda på läxorna dör inte mina känslor ut för dig ;) Mjauw!

Inga kommentarer: