måndag 16 april 2012

Precis hur jag känner just nu:

Jag orkar inte med någonting just nu. Vill bara gå under jorden och vara borta för en liten stund.
Mår inte alls bra, huvudvärk, deppar, bråkar med killen.. Damn allt sitter fel just nu, vill bara släppa ut dom där miljon tals litrarna av tårar som finns inuti mig, en helt sjukt dålig period har jag nu. Och det blev inte alls bättre av att jag var ut och gå ikväll, försökt rensa tankarna och tänka lite. Men det blev till ingenting.
Känner att jag inte orkar läsa på prov heller, så jag tänker gå och borsta tänderna och sen raka vägen till sängs. Måste bara plocka upp lite i rummet först, klarar inte av denna röra. Slipper inte att gå fram nu heller, gasch! Allt fittas nu.. Sorry för ordvalet, men det bara kom. Det var det jag hade lust, och ville säga.
Pino vill inte bråka och försöker göra mig på bättre humör genom att skicka ett godnatt medelande till mig - God natt älskling <3 Sov gott, älskar dig mest i hela världen! ;)  Puss på dig, 100 % <3.
Ja, tack sötis. Det värmer, men inte precis vad jag vill ha nu just. Kanske det är bara jag som retar mig på allting?! Han lyckas hålla lugnet till skillnad vad han gjorde i helgen, tror vi har ombytta roller nu just.
Hoppas det blir bättre tills imorgon, sov gott alla. Det står tomt i min hjärna nu just, åtminstone med ord.
Annars snurrar det åpå som jag skulle kunna svimma i vilken sekund som helst.. Huvudvärk </3 -.-

Denna låt sitter fint just nu .. - http://www.youtube.com/watch?v=Vbn-WIrhMFQ&feature=relmfu

Inga kommentarer: