måndag 9 april 2012

Sista dagen på påsklovet

Hellu, sitter i sängen nu och saknar älsklingen redan som for hem för 5 minuter sedan.
Idag är det då sista dagen på påsklovet och det har varit en riktigt bra dag :)
Det började med att vi fick sova ganska länge imorse, eftersom nästa alla andra låg och vilade också.
Så det var skönt, för vi satt uppe ganska länge på söndags kvällen och kollade en riktigt bra thai film.
Sen kom Ida dit när vi nyss hade vaknat. Också for jag och duscha. Runt halv 2 tiden for vi till kyrkan, och kom hem klockan 4. Kan ju inte påstå att det var kul i kyrkan, men ah. Säkert var det helt ok!
När vi kom hem från kyrkan så ringde jag mamma, och frågade när hon hämtar mig, ''Runt halv 6 tiden sa hon''
Ajaa, runt halv 6 okej.. Men vi skulle på kalas till Hay Bayla's för att hans lilla syster Way wor fyllde 14 år.
Så jag frågade Pino om han kunde köra hem mig då. Och han var ju snäll och sa att bara jag hjälper honom med lite läxor så gör han det, haha. Så jag hjälpte honom lite, men jag var ju inte till stor nytta.
Vi for på kalas då, och sen efter mina grejjor till hans & sen körde han hem mig vid halv 9 tiden.
Så nu har vi bara legat här i sängen och ätit oss tjocka på påskägg. Och jag hittar inte mitt godis :o
Gasch! Jag lämnade det på golvet ju innan jag for till kimo på lördag, hm.
Asså jag måste verkligen säga att det inte tog  så länge att gå till stan till bussen. Men han har ju en snäll pappa också den där killen min, som hämtade oss från Oravais.
Igår kväll var vi bara ut och köra en bit, också kollade vi film och myste.
Jag skrev ju i förra inlägget att han hade lagat sönder mina skor, och jag var ju SÅ arg på honom. Så jag fick ettpar av hans gamla idag, som han bara använt 2-3 ggr. Ett par som liknade min Blend skor, fasst dom var vita & svarta i stället för vita & rosa. Så den kvällen blev ju också en grymt känslosam kväll, och jag grät. Haha, han försökte verkligen förklara hur mycket han älskade mig, och hur ledsen han var, naw! Jag började bara gråta mera då. Asså inte för att han älskar mig, utan på det sättet han förklarade och uttryckte sina känslor, tyckte det var så enormt kärleksfullt av honom. Han bara
 - '' Sara, tu har int nan aaning om hu jävla myki ja älskar de? Nä he har du itt. Ja sku itt kuna tänk me ett liv utan te, tu gör me så lycklig. Ja vill ba halld arman min runt de hejla livi å allder släpp di från de. Ja saknar de rejj på he avståndi tå itt ja kan rör de na meir. Ja vill ba puss de hejla tin å.. Ah, ja vejt itt hu ja ska förklar de här. Men du e mitt allt, ja sku kuna dö fö de. Ja ha allde veta va kärlek va föri ja träffa te, ja ha allde vari kär på riktigt. Men no e ja verkligen he, å ja blir så leissin tå vi bråkar å tude. Du veit itt ho såra ja var tå do sejr na dumt åt me tå vi träter å tokodee.. Du e .. Oj *så blir han tårögd* he e så jobbit fö me ti föklar min känslor ti te tå itt ja kan så bra svensk. Å tå itt ja e från Finland. Men ja fösöker vara han bästa pojken fö te, å om du ba vill va kompis me mej, så accepterar ja he. Men ja hoppas, över hejla mett hjärta, vilket to ha fått, ja ha jeet e ti te, att e ska vara to å jag hejla livi. 
Gissa om jag inte grät bara mera då?! :o

Ibland önskar man att man fick stanna i tonåren hela livet, man vill inte åldras. Det är ju tonåren där det mesta händer, det gör det ju när man blir äldre också. Då skaffar man barn osv. Men nu, utvecklas man ju och hittar folk vilka som är enns riktiga vänner, också kanske man hittar sin livs kärlek, ah. Underbart :D
Haha. Tror jag ska börja sova jag nu innan det går i överdrift.
Men godnatt alla :) Bjuder på en bild av den där killen jag älskar mest! <3


                                 8 månader på torsdag älskling <3

Inga kommentarer: