måndag 2 april 2012

Sjuk..

Stannar hem från skolan idag. Mår jätte dåligt. Och har hadd huvudvärk sen i söndags.
Tänker bara sova hela dagen och kolla film, typ :)
Somnade klockan 8 igår, och nu är jag ändå typ döds trött och had huvudvärk + att jag får springa på toan 24/7. Har ju en helt sjuk kille som ringde till mig i morse, och det lät såhär:


Pino - Moooooro gulla! Va gör do?
Jag - Helluw, ja sover..
Pino - Ey, sover! Time to get up bejb!
Jag - Nä, ja ska int ti na skola idaa. E sjuk.
Pino - Nåmeeeen.. Jysså, ja ringer åt de sejnari. Do lär no var pigg tå. Puss & Hej, love u <3
Jag - tss.. Älskar dig också, hejdå!

Skrattade lite när han var hur pigg som helst och här låg jag och bara mumlade. Tss!
Men tror jag ska börja kolla film nu, har ingen stor blogg lust right now så (:
Men ha en riktigt fin dag alla, skriver när jag orkar, kram! /S






                                       Osminkad och ny vaket hår. But - here i'm ..

Inga kommentarer: