söndag 15 april 2012

Söndag

Hejsan. Mamma hämtade nyss mig från kimo. Har inte varit världens bästa helg, men aja.
På fredag for jag då till kimo, fick vänta en halv timme vid st1 innan Pino, Lardel & Lwe moo hämtade mig. För dom skulle tydligen och spela fotboll då till orvas, så jag fick inte så mycket tid med honom, då blev jag ju sur. När vi for hem vid en 6 eller 7 tiden så började vi prata, och bråka och sånadär onödiga saker. Så började jag såklart gråta, men aja. Det är en personlig sak. Var ut och gå 6 km på kvällen och svalkade av mina tankar så jag fick något annat att tänka på. Smet iväg medans han var i duschen, så trodde jag knappast att han skulle märka att jag var borta. Men han kom gående mot mig när jag var påväg hem, också kramade han mig hårt och sa förlåt. Det kändes lite fel att stå där och kramas medans massa bilar kom och man var påväg att gråta, men ja. På lördag, alltså igår. Så var det samma jävla sak, massa bråk. På kvällen blev det lite bättre, så vi var och bastade en timme och pratade där. Sen for vi och mysa. Lardel skulle till orvas, och jag ville också. Men jag ändrade mig sen, för han for inte heller. Så vi kollade tv och sånt. Sen blev jag sur på honom, för han och brorsan hans bara bråkade med mig. Så jag for och sova, sen vaknades jag av en vinglig Pino..
Då pratade vi lite också, och jag grät. För jag sa saker som jag inte riktigt menade, och ja..
Var iaf ganska pigg på morgonen så då var jag ganska glad, för jag fick sova till klockan 12 :)
Men idag då. Så vaknade jag, och var fortfarande ledsen. Så for jag och duscha och ställde mig, för vi skulle till Hay Bayla's. Vi for dit 11, och kom hem 1. Då åt vi något och pratade lite, men han såg att jag mådde dåligt, så han drog in mig på rummet för att snacka ordentligt och trösta mig, naw. Idag skulle han också och spela fotboll, så han menade komma med mig och mamma till orvas när hon hämtat mig, men hon for istället med sin bror. Vet inte om jag har så mycket mera att säga, ska se om jag får överfört alla mina videoklipp från helgen, så lägger jag in en eller två senare. Ska på kalas till kusinens i Bännes som fyller 10 år nu efter att jag ätit så. Men ha en bra kväll alla :) Kram! / S


                        Pino klippte pannlugg till mig på lördag också ^^

Inga kommentarer: