torsdag 12 april 2012

Torsdag

Halloj! Ligger i sängen och lyssnar på musik, sorry att jag inte har uppdaterat så himla mycket idag.
Men det mesta beror på att jag är så trött, har packat till kimo också hade 2 st 4 åringar varit i mitt rum idag, så ni kan tänka hur det såg ut här då.. Och jag fick panik, för jag hittade inte min sminkväska. Men massa läppstift och sånt låg ut på golvet och ett var helt förstört, så jag tänkte att dom kan inte ha lagat min sminkväska någon lång väg. Hittade den tillsist under mitt batteri med en filt & mattan över sig. Vilken lättnad!
Har pluggat lite för en stund sen, så nu blir det några avsnitt av Ghost Whisperer och sen ska jag nog börja söka mig till sängs. Denna dag har varit helt ok, men var ju hur trött som helst första timmen.
När vi åt mat blev det lite bättre, så kanske jag ska börja äta morgonmål?! Hm.
Blev riktigt kär i ett par snygga byxor från Gina tricot, så tur att man fyller snart och far till Vasa med Pino & Amanda om 2 veckor. Amazing!
Som jag sa i videoinlägget igår, så ska jag inte på någon fotbolls match i helgen som jag tänkte. För det var för dålig plan att spela på. Ska istellet till min killes, i Kimo och sova där hela helgen. Har inte direkt några planer, förutom att vi säkert ska i kyrkan på söndag och imorgon kväll ska han vell och spela fotboll om han inte har det där felet i sitt ben mera, tss! Vet inte vad han har för fel, men han hade typ sträckt låret. Så jaa, också ska dom vell på bibelskola en timme  på kvällen när han kommit tillbaka från fotbollen.
Tror det blir mys resten av helgen (: Men ni ska ha en bra fortsättning på dagen alla. Kram! /S




                                       En bild från idag & alla andra från igår (: 
                                     

                               You Should Know How Much I Miss You Babe! 
Ja alltså.. Bilden får tala för sig själv ;)



           Hon har egentligen inte sådär konstig huvud det är jag som gjort det så (a)




Inga kommentarer: