onsdag 25 april 2012

Torsdag

Hejsan! Har hunnit duscha och laga mig klar nu, lade bara på mig mjukiskläder idag, orkade inte ta jeans.
Idag har vi ganska bra timmar, förutom matte. Första timmen engelska, andra matte, tredje musik & sista modersmål. Så nästan inga jobbiga. Sista timmen har vi förhör då, så jag får inte köra alla mina krafter slut tills dess. Imorgon, ja då ni! Då är det fredag, börjar redan få lite feelis. Lite sån där jag-får-snart-träffa-världens-bästa-kille-feelis. Twähä! Mamma, pappa & Axel for till Vasa för en stund sen. För pappa ska till läkaren, sen ska dom vell kolla på någon bil som dom ska byta till. Nu just har vi en svart Volvo s60. Men pappa vill ha en Audi eller en mercedes benz. Så  ska se vad vi byter till :) Iaf ska jag börja söka mig ner nu så kanske jag hinner äta lite morgonmål. Ha en bra dag! Kram/S



Inga kommentarer: