torsdag 12 april 2012

Tyckte detta var gulligt jag, tähä!

http://www.youtube.com/watch?v=-LV6vUL-o68&feature=related :')
Gick inte att hitta så man kunde lägga upp som video på bloggen. Men ni fick iaf en länk :)
Hörni, jag har avslutat denna kväll med 3 avsnitt av Ghost Whisperer och ska nu börja försöka sova. Klockan kommer ändå vara 10 - halv 11 innan jag somnar. Och jag har bestämt att jag ska gå till Kimo från Orvas imorgon, Pino kommer att hämta mig är jag säker på. För jag får inte gå så långt tycker han, hihih! Han sa att om jag hinner får jag komma i samma buss som honom från St1, men jag vågar inte. Så jag tänker gå :') Det är ca 8 km. Så inte så långt ändå. Jag kommer hur som helst att komma till Orvas en timme innan han är där med skolbussen, så jag kanske hinner gå på den timmen. Isf blir jag stolt ;) Som jag skrev har jag inga stora planer inför helgen. Kommer få mina skor av älsklingen imorgon som han köpt till mig. Jag frågade var han köpt dom och han ba:

Pino - Ja minns itt va e hejt kanski top sport?!
Jag - Hahahaha! Top sport?! Finns e enns na tuki?! Å alldra minst finns e nu i vööro ^^ (han köpte dom på håltimmen)

Ja det där var vår fina konversation, och nu säger han att han ska komma med mig till Vasa och köpa ny. En dera denna helg eller helgen efter att jag har fyllt år. För han vet att jag inte gillar HH, haha! Sötnöt <3
Nu blir det natten för min del, puss på er :') <3

Inga kommentarer: