söndag 22 april 2012

Utan rubrik

Hejsan! Idag är det då söndag, och jag känner inte för att göra någonting alls. Älsklingen åker iväg med bussen 20 före 7 tror jag. Om jag minns rätt. Så du blir jag igen utan honom i 4 dagar. Men en helg som denna har varit helt super bra! Gjorde inte alls så mycket igår efter att jag hade skrivit, vi pratade bara med några av hans kompisar på oovoo och sen for vi och sova. Idag vaknades vi av att min underbara pappa hade ett måste att han ska på datorn runt 9 tiden, så då vaknade vi. Men aja, vi låg ju här till 11 tror jag, då for vi ner och laga mat. Sen dess har vi bara hoppat på studsamattan, chillat, kollat film osv. Så denna dag har jag inte alls gjort så mkt. Bara biologi läxa och typ? Minns inte den där andra läxan, men dom har vi iaf tills imorgon. Så bara 2 läxor. På onsdag ja! Då ska Axel och ta bort gipset, så då skippar jag skolan. För jag ska också med till Seinäjoki, läkarna ska kolla på min fot. Så Pino kanske kommer med dit då, behöver ju inte alls vara utan han så länge som jag tänkt då heller :D Men aja. Vet ju inte riktigt heller om det blir av, mamma skulle se. Men antagligen. Nu ska jag gå ner och äta lite, medans Pino sover en stund, hihi! Sen ska jag nog väcka honom också får vi mysa en timme innan han drar till busstaionen, ha en bra dag alla! Peace out :)


Inga kommentarer: