söndag 1 juli 2012

Ändrade planer..

Hellu! Far redan på tisdag ner till Helsingfors och sover där en natt. Så var det inte så stressigt när vi ska till London på onsdag. Så blir en dag exta bort, men hur som helst har jag lagat nästan allt klart. Blir bara en vända till jeppis imorgon med pappa och brorsan. Ska köpa lite kläder, typ ettpar shorts och en kortärmad tröjja, eller en tunika. Men kommer ju att köpa en del i London också, så blir nog ingen stor shopping :)



SENASTE:
Dryck: mjölk
Telefonsamtalet: Pino
SMS: Ida
Sång du lyssnade på: Elliot Yamin - Wait for you 
Gången du grät: Igår kväll..
HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Nej, inte så vitt jag vet.
Varit kär?: Jao
Förlorat någon speciell person: Jo..
Varit deprimerad: Jo
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, jo
FAVORITFÄRGER:
Vit, rosa
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Näe, skulle jag inte påstå :)
Skrattat så att du har börjat gråta: Hahah, ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte iår men förra året i Augusti <3 Pino, Love u <3
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jao
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jo
Kysst en kompis: Yess
BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: 2 stycken
Har du några husdjur: Ja
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Sov ensam hemma med älsklingen, och hade party.
Vilken tid vaknade du idag: Typ 11, kanske?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade film med älsklingen :)
Senaste gången du träffade din pappa: Idag
Vad lyssnar du på just nu: The Script - The man who can't be moved 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jo
Vad gör dig irriterad just nu: Är inte irriterad just nu, så inget.
Vad är ditt namn: Sara Svea Viola Lindvall
Singel/upptagen: upptagen med världens underbaraste kille <3
Stjärntecken: väduren 
Grundskola: Ytterjeppo skola & Cbs
Hårfärg: Blond 
Långt eller kort hår: Ganska kort, tycker jag. Till bröstkorgen.
Längd: 160 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Shit vad svårt. Ögonen och min längd kanske?
DIN FÖRSTA:
Operation: 6 månader 
Piercing: örat
Tatuering: -
Bästa vän: Amanda
Sporten du utövade: Friidrott
Husdjur: katt & hund
Vaccination du minns: Ingen aning
Konsert: Idol kanske?
JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Är du på väg att: kolla film
Lyssnar du på: The script - Breakeven
Väntar du på: morgondagen
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: Såklart!
Karriär i åtanke: Psykolog, masör..
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre: längre, såklart
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: Oj, båda :D
Tatueringar eller piercingar: Båda, piercing - isf i ögonbrynet. Tattoo - Ryggen, armen eller bröstkorgen ;)
Känslig eller inte: inte
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: bråkstake
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: nej
Dissat någon: Jo, haha
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej
TROR DU PÅ:
Dig själv: Såklart
Mirakel: nej
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Himlen: Nja, men tror på Gud :)
Tomten: nej
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jo
Vad kan du verkligen inte leva utan: Pojkvän, mat, vatten och syre (a)
Vad vet inte så många om dig?: Att jag blev född med min fot inåt vänd så jag vart opererad vid 6 månader. Hade gips ganska länge så mitt högra smalben kunde inte växa ikapp det vänstra, därför är det smalare, och foten en halv cm kortare för dom kortade akillessenan. Men det är inget som jag lider av, förr gjorde jag det. Men nu har jag lärt mig att det är inget att bry sig om, har blivit mera självsäker.

Inga kommentarer: