måndag 2 juli 2012

Blue Lagoon: The Awakening

Ah, rubriken säger allt. Världens bästa film.
Lika kär i den här filmen som jag är i Dear John. Rekomenderas verkligen! Och gud vad snygg killen är :o Dog en smula när jag såg honom, har inte sett honom i någon annan film heller, så sjukt snygg! Ah, killar med krulligt hår, smälter <3
Här kommer lite bilder från filmen:





                                               Fa* vad snygg, guuuuud!



Det är konstigt hur sjukt mycket man kan sakna en person, sakna en person så det tar sjukt. Men tar sjukt på ett skönt sätt. Det känns i hjärtat, helt sjukt ju. När man sätter sig ner och ska slappna av, vill se en film eller något. Så kommer den där känslan du borde vara här nu älskling, vill ha din arma arm runt mig. Ingen aning om hur jag ska klara mig utan Pino i 8 dagar, jag kan inte tänka mig det nu. Det går inte, inte alls. Men dagarna går väll fort om man har roligt. Många tycker ungefär ''men vad är 8 dagar av ett liv? Det är ju ingenting'', vet ni. Det är ganska mycket när man är kär. Det känns verkligen. 8 dagar.. Men man dör ju inte av att sakna varandra lite fast det känns så ibland, eller inte lite. Ganska mycket faktiskt, sjukt mycket. När jag kommer hem från London hinner jag vara hem en vecka också far jag till Sverige med älsklingen i 4 dagar. Längtar <3
Vill bara säga, här och nu. Alla som läser detta. Jag älskar min Pino, och kommer alltid att göra. Du och jag tills döden skiljer oss åt. Och dör du före mig, vänta då vid porten så går vi in tsm! Jö eh na pä då ta bå, nö åda jö tää 4-ever <3 :'*

Inga kommentarer: