torsdag 19 april 2012

Sitter i sängen en kväll som denna och sjunger med till massa låtar, eftersom jag är säker på att ingen hör mig! ;) Laddar inför morgondagen med ett storleénde på läpparna och väntar att den där bästa killen i denna värld ska ringa till mig. Konstit nog väntar jag inte lika mycket på min födelsedag denna gång som jag gjorde förut, bara kvällen jag väntar på nästan ;) Och att få se vad mamma och pappa har köpt till mig, ville ha en system kamera. Men eftersom pappa har varit sjukskriven över ett år nu, och han ska vara det till Juli, så tror jag inte dom har så mkt pengar över efter att dom betalat räkningarna och handlat till 6 pers. Här får man ju handla var tredje dag för att vi har 3 karlar och en liten gutte som äter som en häst.
Tss, men ska börja läsa på prov nu och inväntar en underbar da. Puss & Kram! <3

                          Sista dagen man är 13 får man vell bjuda på en egopic visst? ;)



Inga kommentarer: