tisdag 5 juni 2012

Utan Rubrik

Sitter ennu här i Pinos säng ensam och väntar på att han skall komma hem. Fundrerade på att gå ut en sväng, men jag har inget ork. Så tror jag slår på en gammal goding - She's the man. 
Har ju en snygging att kolla på så länge killen är borta då iaf, Channing Tatum ;)
Hur som haver så ska jag vell gå in en sväng och prata med Johanna snart. Men jag åtminstone har inte så mycket att prata om. Så tror jag far dit klockan 3, så hinner jag vara där en halv timme innan bebish kommer hem :) Syrran hade annars pratat med mamma, hon vill att Axel & jag ska komma till Åland några dagar snart.
Jo, det skulle säkert sitta riktigt fint. Saknar Åland rätt mkt faktiskt, och min syster också så <3


                                                    Så fin så..




Inga kommentarer: