torsdag 7 juni 2012

Ingen bra start, sorry!

Hej, alltså. Jag har inte bloggat så mycket nu. Igår skrev jag bara en gång. För jag har ingen blogglust nu just.
Tror inte det var en sån bra idé att jag började blogga igen. Så jag tror jag tar en paus nu tills jag har egen dator. Eftersom jag får inte in några bilder med riktig kamera osv. Så förlåt för det. Men det blir paus nu tills jag har en egen dator. Så får jag fixa lite designe och sånt då också. Det är inte så roligt att blogga heller när bloggen inte ser bra ut. Så vi hörs! Kram, Pease out :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

varför bråkar ni hela tiden?? och så säger ni att ni älskar varandra?! jag tycker att du inte ska vara i hop med honom... jag skrev det för dein skull... ta hand om dejj :)

Sara sa...

Haha, va?! :D
Vi bråkar inte? Vi har det hur bra som helst med varandra just nu. Och skriv gärna namn när du kommenterar. Dessutom var detta inlägg inte om min kille, det var om att jag inte har någon dator, haha!

Anonym sa...

jo men de värkar såå iallafall.....

Sara sa...

Haha! Då värkar det fel, vem är du btw? :)