söndag 1 juli 2012

Tillbaka!

Hejsan alla. Nu har jag då köpt en laptop. Eller tja, pappa har köpt en. Men ska nog så småning om köpa en jag också bara jag får ihop skramlat lite pengar. Mitt liv ja, som det står som rubrik, är perfekt just nu!
Och idag är det hur fint väder som helst, eller åtminstone nu just, men det ska typ börja regna? Tyckte jag att jag hörde. Ser faktiskt lite mulet ut nu så. Saknar den där bästa en smula. Har vaknat upp brevid honom nu sen i torsdags. Och idag for han hem vid halv 1 tiden. Så nu träffar jag honom inte på typ 10 dagar, damn. Kommer sakna han såå mycket :o Åker ju till London på onsdag, och kommer till Helsingfors på söndag. Så ska vi köra till Tammerfors, och sova på hotell där en natt. Så vi kommer hem på måndags kvällen. Också far jag till kimo typ på onsdagen. Hihih! London tror jag kommer bli helt okej faktiskt :) Men jag kan ju tyvärr inte blogga sålänge jag är där. Så jag bloggar när jag kommer hem. Skriver antagligen senare idag också. Denhär datorn btw är inte så  bra, den har problem med att få in alla bilder. Så det kan hända att det inte kommer så många bilder här men hur som  helst :)
Men hörni, nu ska jag gå ut och sola innan det börjar regna! / S
                                   
                                                    Här kommer en egopic iaf, ha en bra dag!

Inga kommentarer: