torsdag 12 januari 2012

5 Månader

Nämen Hej :) Idag är det 5 månader med min älskling, Hihi!♥
Hörni skoldagen har varit riktigt rolig. Förutom att jag var jätte trött på morgonen^^
I morron har vi religions förhör första timmen, men före det ska vi till GY salen.
Det är typ Zacharias Topelius födelsedag? Eller han fyller typ på lördag, men vi ska fira det imorgon. Det är en författare från min stad som var född 1818. Så han är nog ganska död nu för er som inte vet (a' Haha ^^
Så vi ska vell fira det då. Han dog typ 1898, så det är vell 100 år före jag föddes?!;o
Ju, men ikv blir det också provläsning. Så nu tror jag att jag ska fara. Imorgon är det en tung dag ;D
Ser ungefär ut såhär:
Skolan, Rella förhör första timmen, Finska andra, Delad Musik timme (för det är mat efter 45 min), och sen sista timmen har vi Matte -.- Underbara fredag!
Sen när jag kommer hem blir det att hoppa in i duschen, byta lite kläder. Och sen kör mamma mig till Kimo ♥
Kan bra hända att jag duschar ikv också eller imorgon på morgonen så behöver jag inte duscha när jag kommer hem från skolan, fasst det skulle vara chill..
Var annars till skolhälsovårdaren idag, vi skulle få reda på vår vikt och längd.
Jag hade gått ner 5 kg (!) sen i oktober? :o Ingen aning varför. Kanske när jag har dansat en del på sistone. Hon ba ''Jag tror ju inte att du bantar, så har du någon annan andledning'' och jag ba ''Jo, asså jag har ju dansat nu i höst. Så det måste ju vara det för jag har ju ätit så jag orkar. Och på morgonen om jag hinner också''
Men jag vägde ju lixom 59.9 kg i oktober, och nu vägde jag 54.3 kg typ ;o
Också var jag prick 160 cm i fjol, och nu hade jag växt en halv cm :_
Haha! Jag blir inte mycket längre jag asså ;o
Men nu ska jag faktiskt gå, kommer upp bilder på måndag kanske från heljen och typ.. aaa, dendär presenten jag lagade till bebish (:
Men puss och kramiz! Peace out // Sara

5 månader med dig idag älskling,
Tänk att det gått så sjukt snappt?
Men det är minsann dom 5 bästa månaderna i mitt liv,
Fasst vi bråkat nu som då så har vi alltid kunnat reda upp det genom att prata,
Du är så sjukt underbar, Bästa pojkvännen är du!
Älskar dig Pithanu, Jag Älskar Dig - Bara Dig ♥

Inga kommentarer: