måndag 30 januari 2012

Hej! (:

Tjena! Nu är jag tillbaka :)
Har 2 prov på onsdag sen är alla prov över för denhär terminen tror jag.
I heljen har jag varit med min kille och han typ snaggade sig igår. Haha :D
Han e sjukt gullig, ska lägga in lite bilder ^^
Men i fredags när jag kom hem från skolan så satt jag framför datan en stund sen var jag i duschen och sminkade mig och allt. Också kom Ida's mamma efter mig så for vi till Oravais. Jag steg ur bilen vid ABC också hämtade Pino mig därifrån (:
Sen på kvällen kollade vi film och chillade.
På lördagen var han med sin mamma till oravais och hjälpte en man att städa huset. Hans fru är död så dom brukar hjälpa honom. När dom kom hem hade dom varit och handlat också, och jag hade varit duktig och städat Pino's rum, hihih!
Men han påstår att han inte hittar någonting. Sällan!
På kvällen blev det gladiatorerna och inte mycket mer.
På söndagen var vi till hans kompis, för dom skulle ha söndags skola där. Så vi kom vell tillbax till hans vid 2 tiden. Då snaggade sig Pithanu och hans bror tyckte det blev så snyggt så han gjorde det också, haha! :D
Så nu ser dom ut som twins ;o
På kvällen for vi till mitt och mamma tyckte han var sjukt gullig, haha :')
Han for vell hem vid 11 tiden. I morse när jag vaknade hade jag jätte sjukt i mina ögon. Så jag var inte till någon skola idag. Mamma kom hem nyss med ögondroppar till mig så jag får droppa varje dag. Sen kanske det blir bra. Mamma sa att det kanske är någon allergi eller något.. Men jag vet inte ^^
Nu ska jag iaf läsa på prov domhär sista dagarna och sen får jag bara ta det lugnt!
Här kommer 2 bilder från dendär snyggingen min ;)
Puss och Kram! Peace Out :')

Inga kommentarer: