söndag 8 januari 2012

Äntligen!

Äntligen fick jag träffa Amanda, äntligen! :')
Hon kom hit hakv 12 idag, och for hem för ca 10 minuter sen. Gud vad tårögd vi båda blev när vi äntligen fick krama om varandra! :')
Det har vell inte hänt så sjukt mkt idag måste jag säga. Vi har bara kollat film - Hot chick heter den. Också har vi fotat massa sjuka bilder, haha!
Samt var vi ute en stund och tog lite frisk luft.

Idag är det sista dagen av jullovet, vilket betyder att det är skola imorgon, och det skulle jag inte alls orka med. Skulle helst vara ledig en vecka till. Det skulle sitta riktigt fint! Men desto fortare man börjar desto snabbare har man det undan ^^
Men inga läxor fick vi ju, och det är ju bra (:
Tror min vecka kommer se lite ut som såhär:
Måndag : Första skoldagen - pluggningen börjar..
Efter skolan ska jag och köpa lite saker till min sötis som fyller på söndag. Måste samt köpa skivor till datan så jag får tömma alla bilder..
Tisdag : Skola igen, provläsning.
Onsdag : Skola. Laga dendär saken till min vän, samt provläsning.
Torsdag: Skola. Städa bort alla jul saker med mamma, och läsa på prov.
Fredag: Ska till min bebish och sova :) Kommer hem på söndag på kvällen.

Ja, det var vell så det kommer se ut då (:
Nu ska jag gå ner med datan till pappa, så jag kan skriva imorgon om jag hinner.
Måste upp klockan 7, om jag ska hinna duscha och allt. Nu tror jag att jag ska klippa mig lite. Typ ba klippa upp det ^^ Så vi ses, Kramiz// Sarah

Lite bilder av vår dag (:

2 kommentarer:

Moa sa...

Köp en hårddisk som du kan lägg alla bilder på så blir de enklare va jag sku tyck :D de har jag o de funkar pöörfect ! :D

Sara sa...

Jaja, Nämen tack för tipset! :D Ska se om jag hittar någon då (:
Annars köper jag nog skivor, för jag har ju också massa låtar som jag ska bränna så :D