söndag 8 januari 2012

Tar en tidig natt..

God Kväll, Haha :) Sitter i min säng nu jyst och ska snart springa ner med datan till pappa. Imorgon är det ju skola, så jag tänker ta en tidig natt :)
Tror jag går och sova redan klockan 10, älsklingen ringer säkert om en stund, så det tar ändå säkert till klockan 11 innan jag somnar.
Pappa satt och kollade på rottweiler ikv på datan, och jag ansåg hur mycket jag saknar Zeb. Han dog för ganska många år sedan, och jag saknar honom sjukt mkt! Han var en sån sjukt fin hund. Skulle järna vilja ha en rottweiler till. Pappa vill också ha, men Axel är ju ennu ganska lite och har ingen speciell respekt för hundar. Så jag tror nog inte att vi ska ha några fler.. Har ju Rambo också, min lilla söta gråhund (L)
Som har fått ganska lite tid med mig nu i vinter.. Men jag ska börja springa snart, så han får vara den som kommer med mig (:
Sitter nu jyst ba och lyssnar på musik samt kollar lite gamla bilder och skriver i bloggen. Här kommer en bild på mig och min älskling (a)
Sov Gott alla! God natt :') // Sara

2 kommentarer:

Anonym sa...

Zeb var härlig han! Saan tå vi skaffar hus å sånt så ska jag å ha en rottis :)

Sara sa...

Jag också vill ha en, NU :')