måndag 23 januari 2012

Länge sen!

Hejjsvejjs! Länge sen jag uppdaterade något i min blogg nu. Men jag tror jag ska ta en liten bloggpaus. Typ en månad eller något. Kanske det kommer något inlägg ibland, men det är inte ofta. Jag hinner inte, och jag orkar inte nu jyst heller så! Men jag hoppas alla haft en bra helg? :) Det har iaf jag haft.
Var på bio i lördast med min älskling, vi kollade filmen ''5 days of war''
Den var sjukt bra! Och på kvällen blev det gladiatorerna och ''The day after tomorrow''
Nu ska jag ba ta det lugnt och läsa på prov hela veckan.
På onsdag ska jag på dans och på torsdag kommer typ massa folk eller åtminstone några från TGS till vår skola. Eller gymnasiet typ, för att kolla lite.
Men jag har inte så mycket att skriva så, här kommer ett litet inlägg från FB som jag skrev för en stund sen ^^

-Det var den dagen jag träffade dig, som alla pusselbitar fann sin plats i mitt liv.
Det mörka blev till ett ända stort ljus!
Första gången vi träffades - På biblioteket, då kände jag mitt hjärta slå ett dubbelslag. Du hade dendär glimten i ögat som kunde få vilken flicka som helst att falla för.
Några dagar efter blev det du och jag. All blyghet var försvunnen. Vi hade inte varit riktigt ärliga mot varandra från början. För varken du eller jag visste hur länge vårt förhållande skulle räcka. Det varierade hela tiden från och till mellan oss. Men idag berättar vi allt till varandra, och en lögn skulle aldrig uppstå. Vi har våra smågräl ibland. Men vi gav varandra ett löfte, som vi håller fasst vid. En period trodde jag vi skulle gå skilda vägar, men vi knöt fasst vårt band och slätte ut knuten. Snart har det varit vi 2 i ½ år. Tiden har bara rusat iväg, men minnen bleknas aldrig bort. Jag älskar dig hur mycket som helst Pithanu ♥
Jag glömmer aldrig den kvällen - i lördags. När jag låg med högra örat mot ditt hjärta i soffan och höll på somna. När allt var så tyst, mörkret hade lagt sig där ute och alla sov. Så viskade du 4 vackra ord i mitt högra öra '' Sara, jag älskar dig''
Jag kollade upp halv sovande och kände en varm kyss mot mina läppar.
Vi har gått genom mycket skit, men också mycket bra saker!
Du och jag tills döden skiljer oss åt älskling ♥
Tänk vad facebook kan göra enns liv bra :')

Inga kommentarer: