lördag 7 januari 2012

Sleep Time :)

Halojj! Har haft en riktigt rolig kväll nu hörni, den där söta pricken for hem från mitt för ca 20 minuter sen. Och nu närmar sig klockan 2 :) Ska börja sova så jag är pigg till imorgon när Amanda kommer hit. Hon ska typ cykla, och det är glas halt ;o
Så jag tror jag far och möter henne, saknar henne så sjukt mkt! Så jag orkar inte vänta hur länge som helst innan jag får träffa henne ^^
Pappa hade ju kokat ris, haha! Det var sjukt äckligt, han ba - Pithanu.. Nästa gång får du laga ris..
Haha, har fått många ögonblick ikv.. Svik, tårar, glädje, och kärlek ^^
Men har hört att händer det för mycket bra i enns liv, så händer det något mindre bra också.. :)
Men nu är det riktigt bra, och det här året har ju inte varit så bra hittils så.. Mest bara massa bråk, så hoppas det kommer en bra period nu då (:
Här kommer lite bilder från kvällen, sötish ;;

Inga kommentarer: