lördag 7 januari 2012

Saknar dig bebish (l) Imorgon du, Imorgon får jag träffa dig ;* HIHI, happy face, Puss!




Städa..Städa..Städa..^^ Hörni, nu håller jag på städar mitt rum. Sen blir det hela övranvåningen, efter som det är bara jag som bor på vinden så måste jag städa den själv. Också ville mamma att jag skulle damsuga vardagsrummet där nere också. Så det ska jag också göra, jag tror det kallas - Städdag ;)
Men min länkk blev inte av, jag hade ju menat fara ut och gå. Men jag började ist städa när mamma kom hem. Och sen hoppade jag i duschen, för jag får kanske främmande ikv. Så jag måste städa klart mitt rum snabbt nu. Sen blir det bara chill när jag är klar med allt ^^ Får se sen då vad kvällen bjuder på. Antagligen film och godis. Hihi!
Men gu' vad kallt det är! Här har vi -20 och jätte mycket snö.
Mamma och Axel var ute för en stund sen och lekte, men usch då. Stackars dom vad kallt dom måste haft. Snart blir det mat dags, och sen blir det att fortsätta städa, om jag orkar. Annars kanske mamma lagar klart imorgon :) Peace Out, Hejdåå// Sarah

Inga kommentarer: