måndag 30 januari 2012

Ansiktsbehandling

Go' kväll! :) Kom nyss på att jag fick ett present kort av min brors flickvän för ansiktbehandling. Se se när jag har tid att fara dit. Men tror jag sku fara före fredag om jag hinner. Det skulle ba vara så skönt att få slappna av innan heljen. Eller så far jag på fredag efter skolan om hon har tid, ska snacka med henne :)
Ikväll har jag inte gjort mycket alls, hade ju menat vara duktig och läsa på prov. Men jag städade istället ur mitt klädskåp och kollade vilka kläder jag använder i skolan och vilka jag inte använder. Nu jyst sitter jag bara i min säng och vet inte vad jag ska göra. Är ganska trött så tror jag ska ta det där ögondropparna mamma köpte till mig och sen ska jag börja sova. Ska läsa på pprov när jag kommer hem från skolan imorgon så. Också ska jag vakna klockan 7 så jag hinner duscha. Har ställt fram kläderna färdigt så jag vet redan vad jag ska ha på mig.
Nästa helj kommer antagligen Pino hit, ingen aning om vad vi ska hitta på. Men det blir vell ba mys antar jag ^^
Och fredagen efter det ska jag till hans också ska vi till vasa på lördagen tror jag. Så ska jag till Gina tricot och köpa lite kläder (:
Hihi, har kollat klart på datan så jag vet vad jag ska ha (Y) Här kommer bilder på det jag tror jag ska köpa - Ska också till H&M om jag hinner (:

Peace out!

Inga kommentarer: