lördag 7 januari 2012

Ny Blogg

Hellu! :) Nu ska jag börja om från början med mitt bloggande. Jag har inte haft så mycket tid på sistone, och dendär förra bloggen var det så sjukt mycket känslor i ^^
Så NU, börjar jag om från 0. Hihi, hoppas alla har haft en bra dag hittils`? Det har ju tyvärr inte jag haft. Men hoppas det blir bättre då. När jag vaknade så plockade jag upp lilla brorsans leksaker och sånt, så nu ska jag börja plocka i och ur diskmaskinen. Också måste jag tvätta lite kläder. Min ''skitokorj'' är full av smutsiga kläder så.
På måndag börjar skolan, bara 2 dagar kvar ledigt då! Idag har jag inte så mycket jag kommer att hitta på faktiskt. Tror jag åtminstone. Ska bara vänta på att mamma kommer hem, hon är i stan och handlar lite mat. Sen tror jag att jag går ut på en promenad. Det behöver jag värkligen nu - frisk luft!
Sätter ba musik i öronen också går jag, hihi.
Imorgon ska jag vara med min lilla sötis Amanda. Saknar henne så sjukt mycket nu. Vi har inte träffast på över 2 veckor :'( Och hon och jag, vi som alltid varit två. Så har inte träffast på två veckor, vet ni.. Bästa vänner i 8 år och 5 månader (Y) :D
Haha, det är as många som tror att vi är tvillingar också. Alla tycker vi ser ut som syskon ^^ Och hon är så sjukt fin, så jag är glad om folk tycker så! Men hon har alltid varit min bebish, och kommer alltid att vara. Men nu hörni, nu ska jag dra. Hoppas ni följer denhär bloggen nu då. Ska försöka skriva så bra jag bara kan :)
Peace Out, Ha en bra dag alla! Kramiz // Sara

Inga kommentarer: