tisdag 31 januari 2012

Provläsning




Hellu! Kom nyss hem från skolan (: Ska snart äta något och sen ska jag börja läsa på prov. Mitt hjärta fick ett riktigt glädjeskutt idag! Jag frågade historia läraren hur långt provet kommer att vara, för vi har ju as mycket att läsa. Och han ba:
- Det är inte mycket. Ca 4-7 frågor
Så jag behöver ju egentligen inte läsa hur mycket som helst, för jag kan ganska mycket av det redan (: Men då har vi ju husa prov också :/ Men vi säger att jag kan det, läser typ igenom det ett varv innan jag somnar..Tror jag kommer att somna ganska tidigt ikväll. För jag somnade inte förrän närmare halv 1 igår fasst jag var as trött. Och nu faller mina ögonlock igen hela tiden, men jag måste läsa på prov, iaf liiiite..
Skolan var helt okeij idag, förutom att jag var så trött då. Först hade vi 2x70 min Textilslöjd, sen hade vi matte 45 min - mat, 35 min paus - matte 25 min. Sen sista timmen hade vi historia, som var ganska chill. Nu ska jag chila iväg, ska hänga upp en tvätt som nyss blivit klar. Sen ska jag äta mellanmål och sen upp på mitt rum och läsa på prov (: Peace Out! Kramiz.

Inga kommentarer: