tisdag 31 januari 2012

Go' kväll! :D

Hello! (:
Ligger i min säng med huvudvärk och tror värkligen att jag ska börja sova nu.
Tänkt nyss hur sjukt mycket jag varit sjuk sen kanske november eller något?
Och sen december har jag ätit 2 antibiotika kurar ;o
Och nu har jag samt ögondroppar..
Ska kolla imorgon om jag har ''pissfejli'' (som Ida kallar det) någomera.
Tror det gått bort nu eftersom jag åt 2 kurar av antibiotikan.
Men hörni, önska mig lycka till nu inför proverna jag har imorgon ;o
Hihi! Annars kommer det gå skit, för jag känner på mig att jag inte kan så mkt nu när jag kollade igenom massa frågor. Men jag får hoppas på det bästa. :)
Amanda får ge mig en lyckospark inför provet också, så klarar jag det galant!
Får inte glömma mitt lyckohalsband heller :D Haha.. Det är mycket nu :)
Imorgon kväll blir det dans vid *hallen och sen ska jag hem och sova. Tror resten av min vecka kommer se ut som typ sådär:
Onsdag: Skola, 2 prov, Hem, vila en stund, laga läxorna, ring ett samtal, Dans, hem och duscha sen sova ^^
Torsdag: Skidning på jumppan första timmen, sen en helt vanlig skoldag, hem och sen ba chilla, ska samt städa mitt rum och städa bort lite grejjer och flytta om lite saker. Typ sängen och bokhyllan. Kanske tv:n också.
Fredag: Skola, ansiktsbehandling om det blir som jag hoppas, hem och vänta på älsklingen, mys kväll och sova ^^
Lördag: Mys, tv osv..
Söndag: Börja läsa på sista provet som vi ska ha. Vilket jag fick reda på igår. Och sen ba ta det lugnt!

Denhär filmen lagade jag till min älskling ikv. Hade as tråkigt för jag hittade ingen film att kolla, och jag tyckte jag hade läst tillräckligt på prov. Så jag gjorde detta :) Kolla gärna! --> http://www.youtube.com/watch?v=w8D77hhN_eU&context=C3cfaf27ADOEgsToPDskLqBMAs0MBEpQ1PPQ-En7Pi

Inga kommentarer: