måndag 16 januari 2012

Hallo!

Hejjsan! Jag har inte skrivit nu sen i fredags (?) eller något sånt. Kan bra hända att det var i torsdags jag skrev sist också.
Men iaf, så här har min helj sett ut:
Vaknade på fredags morgonen och visste inte hur jag skulle orka mig iväg till skolan.
Var hur trött som helst. Men jag visste att det skulle bli en as bra dag, så jag ville ju till skolan så jag skulle få komma hem så fort som möjligt. När jag väl var i skolan och väntade på att finska timmen skulle börja ringde mobilen, kollade på skärmen och det stod ''Mamma'' a-au tänkte jag..
- Jo hej! Jag orkar värkligen inte köra till kimo idag så du får komma hem efter skolan också kör jag dig imorgon istellet.
Jaha.. Tänkte jag, men okej. Sure, som du vill!
Jag ringde till Pino och han svarade inte, så jag ba - Men okej då! Fredagen den 13:onde och jag har värkligen otur idag.
När jag kom hem från skolan ringde Ida och sa att jag slipper med henne och Eme till kimo. För dom skulle också med sina pojkvännar. Så det var värkligen min räddning!
Jag väntade tills klockan var halv 5 typ också hämtade dom mig. Vi for direkt till kimo och där möttes jag av en söt Pithanu som stod vid dörren och väntade på mig.
När vi kom in gick vi direkt in på hans rum och prata lite.
Mot kvällen när klockan var runt 8-9 någon gång så kom ju såklart killarna på att vi skulle gå i bastun allihopa. Men ingen av oss hade med bikini så vi sket i det.
Det blev bara jag och Pithanu som for.
När han och jag kom in efter att vi varit i bastun så chillade vi bara lite och åt någonting. Jag hade as sjukt i magen, vilket jag hade haft hela kvällen!
Tidigare på kvällen vid 7 tiden så var Pithanu, Jag, Cissi och hans mamma och handlade. Då köpte jag typ surmjölk och något som skulle göra min mage bättre.
Men den blev värkligen inte bättre av det!
Så jag låg i sängen vaken till kanske klockan 3 och sov knappt på hela natten.
Pithanu började spy och jag ba ''aha? Okej, jag börjar snart då också..''
Men det var bara för att han hade mått dåligt hela dagen också behövde det komma ut.
Så han spydde bara en gång.
På lördags morgonen vaknade vi runt halv 12 tror jag. Vi gick och äta morgonmål och sen gick jag och duscha. Sen for vi ut och gå typ 3-4 km. När vi kom tillbaka gjorde vi inte spec. mycket. Jag ringde till Johanna vid halv 5 tiden typ och frågade om hon kommit hit redan. Och Jo, hon kom redan vid 12-1 tiden någon gång. Vilket jag helt klart hade missat. Men vi han träffas och pratas vid några timmar.
Mot kvällen kom ju såklart gladiatorerna på sveriges 4:an.
Så jag och Pino kollade på det, när alla sov gick också vi och sova. Eller jag iaf!
Hans bror hade inte kommit hem ennu, han var i Nkby med några pers. Så Pithanu satt och kollade på datan till klockan 3 kanske. När klockan var 12 så kysste jag honom en grattis puss, Hihi! ;*
Men tror klockan var 1 när jag slumrade till så jag orkade värkligen inte sitta upp längre. När vi vaknade på söndags morgonen så var jag ju såklart snäll mot honom när det var hans födelsedag (a' Hihi!
Det hände inte alls så mycket. Först klockan 3 började det komma folk dit, så då fick han lite presenter och så. Sen for vi till mitt och pratade en stund. Sen for han hem. Så det har vell varit min helj det då!
Nu ska jag springa upp på mitt rum och läsa på prov, först ska jag ba äta lite så jag får energi ;D
Haha, Peace Out! Kram // Sarah

Inga kommentarer: