onsdag 25 januari 2012

One Direction (L)

Seriöst jag dör! One direction in my ♥
Dom är så sjukt söta! :* Hihi :)


Hade lite tid över att skriva ikv. Har pluggat sen jag kom hem från skolan och så ^^
Så jag tyckte att jag måste få sitta framför datan en stund nu, Hihi!
Skolan har varit ganska bra idag, men den var nog roligare igr :D
Sötisen Beckos åker på utlandsresa imrn, så nu träffar vi henne inte på en vecka :(
Men asså, hade typ en ganska skit dag mot kvällen igr.. Kan ju inte berätta allt här, men ett rejält gräl mellan mig och en person bara. Så jag mådde skit hela kvällen, och somnade runt 1 tiden. Också hade vi förhör första timmen idag, vilket jag trodde var skriftligt. Men jag hade tur! Vi skulle ta skriftligt nästa vecka istället. Kände ba ett skutt genom mitt hjärta, för jag hade inte läst någonting. Och jag hade inte sovit så bra heller. Imorgon tror jag kommer bli en ganska bra dag :) Hihi!
Älsklingen ska typ till vår skola, dom ska till gymnasiet, (tror jag) och kolla lite, så det kan hända att dom är där hela dagen. Och isf äter dom ju i vår skola så :') Min helj vet jag inte hur den kommer att se ut hittils iaf. Men på fredag kanske Thanu kommer hit och sova, om han inte kommer så träffas vi inte i heljen. Men det gör inte så mycket, för jag måste plugga ganska mycket nu så ^^ Också ska jag till hans nästa helj, så vi klarar nog oss tror jag, annars kanske han kommer någon dag mitt i veckan nästa vecka. För han har praktik hela nästa vecka så. Om han inte kommer till vår skola i köket (Y) Vilket han hade funderat på, men tror inte det blir av. Han har närmare till kimo skola så. Men hörni, ska gå och sova tidigt ikv! så jag ska dra nu :)
Puss och Kramiz! ska fixa om i bloggen någon dag när alla prov är över (:
Peace Out!

Inga kommentarer: