onsdag 11 januari 2012

Hemma från skolan

Hej, kom nyss hem från skolan. Har haft en ganska rolig dag. Men ett helvete började när jag kom hem.. Så nu är det inte alls roligt mera! -.-
Blir så arg på såntdär skit. Härregud!
Och hur ska jag hinner med allt också. Hade menar fara med pappa till Jeppo ikv och laga klart presenten till min älskling, måste printa ut massa bilder. Men det blir ju knappast av. Vi ser ju, men fick redan på idag också att vi har förhör på fredag.
Omg, jag har inte börjat läsa ennu. Och det är dessutom religion.
Men vi ser ju, hoppas på det bästa. I morse var jag typ jätte trött och orkade inte alls stiga upp, men jag hade inget val.. För det var ju skola, vilket jag inte alls hoppades på. Det var ungefär sådär ba
Me - I really must go..
Bed - But baby, It's cold outside.
Typ sådär låter det när jag somnar halv 1, 1 nångång..
Men nu blir det iaf provläsning nu på onsdag,torsdag,fredag,måndag,tisdag,onsdag.. Uj!
Seriöst, jag fattar inget i geografo, så hur fanken ska jag klara det?!
Det är ju inte hela världen om jag misslyckas i 1 prov, men jag har ju inte varit på aktiv på timmarna heller..
Imorgon har vi iaf ganska chill dag. Gy, ge, mo - mo, och tekning.
Sen slutar vi.

Igår efter skolan så var amanda och jag och åt pizza, HAHA!
Trodde vi skulle dö av skratt. Det var en utvecklingstörd/handikappad som försökte flörta med oss, och han var typ as sjuk! :'D Hahaha, och rolig!
Han ba:
- Det är många som tycker jag skulle behöva bli Nykarlebys bästa Stand up komiker.. Och jag behöver värkligen inte alls dricka alkohol. Jag har en knapp här *tycker sig på hjärtat med pekfingret* Så jag behöver bara trycka där så får jag en kick!
Hahaha, jaja. Men det är bra då mannen ;)
Före vi var och åt pizza så var vi in till bokhandeln, bibban och torghallen.
Köpte lite till min älsk, typ något som jag ska laga dendär saken av.
Ikv hade jag menat fara på dans, men jag hinner inte. Så vi ska se nu. Men kan ju inte fara nästa vecka heller -.-
Tror jag skiter i det denhär terminen också..
Nu måste jag värkligen börja läsa på prov, Peace out! // Sarah :)

Inga kommentarer: