måndag 9 januari 2012

Provläsning på G!

Provläsning!


Halloj! Ska riktigt snart börja läsa på prov.. Kom hem från skolan för en stund sen. Gick direkt upp till mitt rum fasst mamma sa att maten var klar. Jag har varit jätte trött idag, men det har varit en riktigt bra dag måste jag påstå! (: Städade undan julgranen också, och plockade bort alla jul saker här uppe. Tror jag städar där nere imorgon så har jag det undan! För jag måste börja läsa på prov nu ikv. Fick veta idag att vi har finska prov nästa vecka dagen efter geografi provet också. Så mitt huvud får bara fukosera på prov nu. Men jag ska vell klara av det ^^

Hade menat gå ut och springa med hunden ikv innan jag börjar läsa till prov, men somliga här har ju urininfektion, så nej. orkar inte, har så sjukt nu.. Men jag ska skriva mera vad som hänt under dagen innan jag far och sova. Om jag inte orkar/hinner, så skriver jag imorgon. Men jag kommer inte lägga in så sjukt mkt inlägg nu, för när jag ska läsa på prov kan jag inte ha datorn i mitt rum. Då glömmer jag bort tiden, och sitter där hela kvällen. Men ni ser ju, Peace out så länge! // Sara

http://www.youtube.com/watch?v=38p6ejMg6ow , Älsklingen lagade den till mig när vi hade varit tsm i 2 månader ♥ Älskar dig bebish ;*

Inga kommentarer: