onsdag 1 februari 2012

Kallt! :o

Gaaasch vad kallt det är, usch! :o
Var nyss ut och gå med hunden, och smart som jag var så hade jag inga kalsonger!
Trodde det inte skulle vara så himla kallt, och det var det inte till först heller.
Men sen när jag hade gått en bit och skulle gå hem så hade jag motvind! :o
Och det var seriöst as kallt.. Nu är jag vrål hungrig och mamma håller på laga mat.
Tror hon lagar typ pasta och köttfärsås eller något sånt. Men jag ligger i min säng och ba äter chips (a'
Och nu kan jag inte besluta mig, dans eller inte dans ikväll?
Amanda kommer inte, så jag vet då inte heller om jag orkar fara. Har huvudvärk och sjuka ögon också.. So i dunno! I och för sig har jag ju Lina och Gisela där. Men aa, jag vet inte :)
Ska kolla lite vad jag orkar med. Det är ganska stor risk att jag somnar efter att jag ätit också. Är sjukt trött. Men ja, proverna idag gick ju inte så bra. Fick ut ett förhör iaf - religion. Där fick jag 9 :) Så det är jag ganska nöjd över ^^
Men hörni, nu ska jag springa ner och kolla om maten är klar, om jag inte skriver mera ikväll så har jag ju säkert somnat. Haha (:
Puss och Hej! Peace out ^^

Dans eller inte?

Inga kommentarer: